.post img {max-width:80% !important}

sobota, 7 grudnia 2013

Moja trzecia Mikołajkowa paczka

Moja trzecia i ostatnia Mikołajkowa paczka ;)
W tym roku Mikołajki były bardzo bogate!

Organizatorką była Natalia z bloga Just Beauty, której ogromnie dziękuję za wspaniałą organizację :*

A moją Mikołajką Aga z bloga oneandonlyagg, której dziękuję za cudowne prezenty :)


Prezenty zapakowane były w uroczy woreczek...



Po otwarciu woreczka moim oczom ukazały się te skarby :D Od razu wielki banan na twarzy i poprawa humoru o +100% ;) Wypróbowanie rosyjskich kosmetyków to było moje marzenie, w końcu mam okazję je przetestować :)



Dodatkowymi prezentami są miniaturki produktów Scottish Fine Soaps - balsamik i mydełko :)




Prezent ogromnie mi się podoba i już się cieszę na pierwsze testy :)

26 komentarzy:

  1. Z takiego prezentu tez bym się na pewno ucieszyla :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. takim prezentem to bym nie pogardziła, świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent mikołajkowy dostałaś :) Naprawdę! Sama z chęcią bym to przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny prezent, udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko pozazdrościć takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty przywędrowały w pięknej oprawie:) Życzę owocnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje tych produktów - świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezent- naturia syberica bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na Mikołaja dostałam czapkę i szalik :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super paczucha! udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna paczka, szczerze powiem, że cieszyłabym się z każdego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się cieszę, że trafiłam :) miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...