.post img {max-width:80% !important}

wtorek, 4 czerwca 2013

Maj w 10 punktach



1. Najpopularniejszy wpis
Dwa najpopularniejsze wpisy w ostatnim miesiącu to ten o przedwyjazdowych zakupach i recenzja lakieru China Glaze.


2. Przeczytane książki


W maju przeczytałam tylko "Grę o tron" R.R. Martina - pierwszą część z sagi Pieśni lodu i ognia. Książka jest rewelacyjny, więc gorąco ją polecam. Czytam już następną część. 


3. Obejrzane filmy i seriale
W poprzednim miesiącu z filmami było kiepsko - obejrzałam jedynie komedię "21 Jump Street", która szału nie robi. Drugim filmem był "Hurricane Season" - dramat sportowy, dość fajny.


4. Ciekawe miejsca w sieci
Jeśli macie ochotę na fajnie wyglądający tytuł to skorzystajcie z CoolText. Wystarczy wygenerować napis, a później skopiować do pliku tekstowego.

Ostatnio odkryłam fajny blog kulinarny From movie to kitchen, gdzie autorka prezentuje potrawy z różnych filmów i seriali. Mam ochotę na cytrynowe ciasteczka Sansy, a Wy?


5. Najlepszy zakup
Moje pierwsze kosmetyki z Lush'a :)



6. Podróże
Dzień spędzony w Dublinie, a później weekend w Londynie mam cały czas w pamięci :) 
Jeśli macie ochotę mogę wrzucić krótką relację i trochę fotek na bloga :)


7. Ulubione jedzenie
Pierwszy raz ugotowałam soczewicę i muszę przyznać, że bardzo mi posmakowała :)


8. Słuchana muzyka
Ostatnio są to piosenki brytyjskiego zespołu One Direction oraz Radio Dwójka.


9. Ulubiony produkt kosmetyczny
Aloesowa wazelina kosmetyczna Vaseline - ślicznie pachnie i doskonale nawilża usta. Chcę ją jeszcze wypróbować do rzęs i brwi ;)


10. Obrazek miesiąca
Przyda się zwłaszcza w czasie sesji :)









4 komentarze:

  1. weszłam na tego bloga kuchennego i od razu się w nim zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. soczewicę..mniam, też muszę zrobić ją pierwszy raz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrzuć, wrzuć tą fotorelację z podróży ;) Soczewicę jadam, bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...