.post img {max-width:80% !important}

czwartek, 9 maja 2013

Małe zakupy + Derry

Tydzień temu miałam okazję pojechać do Derry - trochę pozwiedzać, trochę na zakupy. Pogoda była kiepska, ale i tak świetnie się bawiłam.


W Boot's kupiłam farbę do włosów i wosk do depilacji brwi - na dniach obie rzeczy zostaną wypróbowane.
W Primarku kupiłam sobie coś do włosów z olejkiem arganowym, zestaw gumek do włosów i małe wypełniacze do koków.



Również w Primarku upolowałam spódnicę maxi w pięknym kolorze i materiałową torbę na zakupy z pozytywnym przesłaniem :)



***

Co do samego Derry to jest to nieduże miasto położone na granicy Irlandii i Irlandii Płn. w północnej części wyspy. Miasto miało bardzo burzliwą historię, zwłaszcza w latach 60. i 70. ubiegłego wieku, kiedy to miały miejsce poważne konflikty na tle politycznym i religijnym.
Historię tę upamiętniają murale w jednej z dzielnic miasta. Kilka z nich obejrzycie poniżej.







Bardzo podobają mi się takie poukładane osiedla - jak klocki ;)


Fragment zabytkowych murów miasta.


Jutro ponownie jadę do Derry, ale tym razem z dzieciakami, więc będzie pracowicie ;) A w sobotę wybieram się na podbój Dublina - już się nie mogę doczekać.

9 komentarzy:

  1. Piękny kolor spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szukam sobie teraz jakiejś spódnicy maxi, twoja jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych wycieczek z dziećmi.Spódnica świetna, w podobnym kolorze zamówiłam sobie sukienkę na przyjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. torba na zakupy zawsze się przyda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Upolowałaś śliczną spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor tej spódnicy.
    A torba ma świetne hasło!
    Pozdrawiam. Aśka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...