.post img {max-width:80% !important}

poniedziałek, 6 maja 2013

Krem do rąk, Isana Med

Kolejny produkt od Maliny. Kolejny krem do rąk. O ile produkty do stóp są takie sobie, to kremy do rąk nie mają sobie równych :)




 Co pisze producent:


Recenzja:
Konsystencja delikatna i rzadka jak mleczko. Łatwo przesadzić z ilością. Świetnie się rozsmarowuje i bardzo szybko wchłania, już po kilku minutach. Nie zostawia tłustej, czy lepkiej warstwy, a jedynie bardzo, bardzo delikatny, ochronny film na dłoniach, który jest wyczuwalny, ale nie przeszkadza. Bardzo wydajny.
Zapach dość intensywny, ale przyjemny, niedrażniący, przypomina trochę kosmetyki dla dzieci. Utrzymuje się na skórze.
Opakowanie to twardawa tubka zamykana na zatrzask.

Po użyciu dłonie są nawilżone, miękkie i gładkie - tak jakby zliftingowane, bardzo przyjemne w dotyku i ślicznie wyglądają. Doskonale regeneruje suchą skórę dłoni. Skórki wokół paznokci też wyglądają dużo lepiej. Efekt ten utrzymuje się dość długo. Nie podrażnia ani nie uczula.
Jak dla mnie to kolejny świetny krem do rąk i chyba uzależniłam się od tej warstewki ochronnej, którą zostawia na dłoniach.


Dostępność/Cena:
drogerie Rossmann/ ok. 5 zł za 100 ml


Ocena:
6/6







8 komentarzy:

  1. Lubie Isane, ale tego kremu jeszcze nie mialam, choc juz widze, ze chetnie wyprobuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim ulubieńcem jest ISANA z mocznikiem, natomiast Twoja recenzja brzmi obiecująco, chyba się skuszę i wypróbuję skoro taki dobry, najbardziej zachęca mnie ta konsystencja mleczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że są takie dobre :P
    Akurat mój się kończy, więc może tym razem postawię na Isanę?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam go jeszcze :) ale ja jestem kremodorąkholikiem, więc kiedyś pewnie go wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę zachęciłaś mnie do zakupu, im bardziej czytałam to odpowiedzałaś na wszystkie moje pytania (czy podrażnia małe ranki na dłoniach, czy nawilża przy 'pierwszym użyciu' i czy pozostawia jakąś lepką osłonkę - której nie lubię).
    Jak skończę inne kremy to na pewno go kupię. Przyda mi się taka ochrona łapek - mimo że w lato aż tak bardzo jej nie potrzebujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, na razie mam zapasy kremów do rąk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też mam mega zapasy kremów, nie wiem kiedy to zużyję ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...