.post img {max-width:80% !important}

poniedziałek, 4 marca 2013

Szminka Rouge Caresse, L'Oreal

Dziś recenzja szminki, której aktualnie używam. Dostałam ją na wyprzedaży u jednej z blogerek. W sumie nie wiedziałam do końca co to za szminka, spodobał mi się kolor.


Opakowanie jest bardzo ładne i eleganckie. Wygodne w użyciu.




Mam odcień 301 o nazwie Dating Coral. Śliczny koralowy - takie lubię najbardziej.





Jest to niby pomadka, niby błyszczyk. Szminka bardzo ładnie pachnie. Świetnie się ją nakłada - jest miękka i aksamitna, sama sunie po ustach. Ma konsystencję bardziej balsamu do ust. Daje fajne uczucie nawilżenia i delikatny efekt mokrych, ponętnych ust, było to dla mnie dużym zaskoczeniem. Idealna także na zimę. Myślałam, że szminka będzie dobrze napigmentowana i mocno kryjąca. Niestety kolor jest dość delikatny, co nie do końca mi pasuje. Minusem jest też słaba trwałość, u mnie szminka znika już po godzinie.
Wadą jest też cena - nie kupiłabym jej za taką kwotę.

Raczej nie kupię jej ponownie, bo, pomimo jej zalet, od pomadki oczekuję większej trwałości oraz mocniejszego koloru.

Dostępność/Cena:
ogólnodostępna/ok. 40 zł

Ocena:
4/6





P.S. Znowu bym zapomniała ;)
Dostałam wyróżnienie od Ani - dziękuję :*


Wyróżnienie to niesie za sobą pięć warunków:

1. Wyróżnij 5 blogów (nie można wyróżnić osoby, od której dostało się wyróżnienie)

2. Poinformuj osoby wyróżnione o wyróżnieniu
3. Umieść wyróżnienie na pasku bocznym
4. Podziękuj za wyróżnienie
5. Opisz siebie w 3 słowach: optymistka, perfekcjonistka, kreatywna.

Chciałabym wyróżnić:


P.S.2 Właśnie stuknęło mi 333 obserwatorów :D I love it! Zwłaszcza, że trójka to moja ulubiona cyfra ;)




20 komentarzy:

  1. bardzo ładny i delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie pigmentacja mogłaby być lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest przepiękny :). Szkoda, że to takie drogie i nietrwałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jakby pomadka była tańsza to jeszcze by uszła ;)

      Usuń
  4. Efekt kojarzy mi się trochę z pomadkami owocowymi Nivea :) Ładnie wygląda, ale za droga jak na efekty.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za wyróżnienie ;)

    pomadka ma bardzo ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo :)

    A kolor szminki idealny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję obserwatorów!
    Ta szminka wygląda trochę jak masełka od Revlon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam i barrdzo lubię :> mam ochotę na koleje odsłony kolorów :>

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek cudowny! szkoda, że na ustach wygląda trochę gorzej :)
    jest taki jakby za bardzo rozcieńczony..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dokładnie, właśnie taki rozcieńczony ten kolor ;)

      Usuń
  10. Uwielbiam kosmetyki Loreala, niestety ich cena nie idzie w parze za jakością..

    OdpowiedzUsuń
  11. ten kolor niezbyt dla mnie ale z tej firmy mam juz inny upatrzpony;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatny kolorek, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor pomadki jak najbardziej w moim stylu!

    P.S. Dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tę pomadkę i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor delikatny, bardzo naturalny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...