.post img {max-width:80% !important}

piątek, 25 stycznia 2013

Posesyjnie + Co kupić w UK??


Nareszcie koniec sesji :D Dziś miałam jedyny i ostatni egzamin - nawet nie był tak trudny jak się spodziewałam ;)
Czekam teraz na wyniki zaliczeń i mam nadzieję na kolejny semestr do przodu.



To także mój przedostatni dzień w Rumunii. Jutro wyjeżdżam, wracam już do domu.
Niestety nie na długo...


Za dwa tygodnie o tej porze będę w drodze do Belfastu ;)
Nie mogę doczekać się już tego wyjazdu.
Dostałam się na Asystenturę Comeniusa, będę uczyła angielskie dzieci języka polskiego ;)
A przy okazji pozwiedzam sobie trochę Wyspy, no i nie może zabraknąć też szalonych zakupów :D

Na pewno wiele z Was było/jest w UK. Wiele z Was na pewno czytało też o jakichś fajnych kosmetykach, które dostępne są tylko w UK lub Irlandii.

Co więc warto kupić w UK??
Co warto spróbować?
Co trzeba zwiedzić??

7 komentarzy:

  1. Gratuluje dostania się... nie każdy ma taką okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym kupiła czekoladowe gwiazdki Magic Stars!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, fajnie. gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam odwiedzanie wszelkich sklepów typu "poundland", gdzie można spotkać dużo fajnych rzeczy po 1 funcie i to wcale nie bubli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ja Ci nic nie jestem w stanie polecić :( nigdy nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...