.post img {max-width:80% !important}

środa, 30 stycznia 2013

Masło kakaowe z Blisko Natury

Czas na recenzję masła kakaowego, które wygrałam do testów na blogu sklepu internetowego Blisko Natury.



Cechy produktu:
Masło jest w postaci granulek. Zamknięte w białym plastikowym pojemniczku.




Co pisze producent:
Właściwości:
  • mocno nawilżające i regenerujące
  • przyspieszające opalanie
  • uzupełniające w skórze niedobory witamin
  • nadające skórze piękny blask
  • wygładzające
  • przeciwzmarszczkowe
  • nie alergizuje
  • posiada naturalny filtr słoneczny

Masło kakowe charakteryzuje się zgodnością ze skórą co oznacza, że składniki w nim zawarte są przez skórę w 100 % tolerowane i łatwo się wchłaniają.
Masło zawiera naturalne antyutleniacze, które neutralizują działanie wolnych rodników. Masło doskonale nawilża i regeneruje skórę ponieważ zawiera kwas oleinowy; nadaje skórze piękny połysk i aksamitną gładkość.
Masło kakaowe ma bardzo twardą konsystencję. Temperatura topnienia masła jest zbliżona do temperatury ludzkiego ciała i wynosi ok 36 stopnie Celsjusza. Dlatego po zetknięciu ze skórą przechodzi w stan ciekły, doskonale ją natłuszcza, chroni przed promieniowaniem UV, wykazuje całkowitą biozgodność ze skórą.
Masło znacząco przyspiesza opalanie.
Można używać je samo lub łączyć z innymi olejami. Np z olejem kokosowym. Możemy je połączyć z olejem roślinnym w proporcjach 80 % masła i 20 % oleju roślinnego. Roztapiamy je w kąpieli wodnej a następnie dolewamy do niego olej roślinny i dokładnie mieszamy. Przelewamy do naczynia i odstawiamy do lodówki aby ponownie stwardniało. By było jeszcze mniej twarde można spróbować zmienić proporcje np. 70 % masła i 30 % oleju.
Nasze masło występuje w wygodnej formie pastylek. Ułatwia to odmierzanie odpowiedniej ilości ilości.
Zastosowanie:

  • bezpośrednio na skórę
  • do produkcji kosmetyków profesjonalnych i w warunkach domowych
  • do opalania
  • do zabiegów w salonach kosmetycznych i salonach masażu



Recenzja:
Pierwsze co to bardzo zdziwiło mnie to, że masło jest w pastylkach. Niestety nie udało mi się ich rozsmarować na ciele - są za twarde. Dlatego też odrobinę pastylek roztopiłam w kąpieli wodnej i w takiej postaci nakładałam na ciało.
Masło jest bardzo fajne, dobrze się rozsmarowuje. Od razu nawilża i natłuszcza skórę. Pozostawia trochę lepką i tłustą warstwę, która po pewnym czasie się wchłania. Bardzo ładnie pachnie czekoladą :) Skóra jest miękka i gładka.
Masło kakaowe może być stosowane również jako jeden ze składników robionych w domu składników, np. kremów, kostek do masażu itp.







Dostępność/Cena:
sklepy z półproduktami/ 7,11 zł za 50g


Ocena:
5/6

15 komentarzy:

  1. Nie spodziewałam się, że masełko może być w pastylkach;)

    Zostałaś oTAGowana: time4yourbeauty.blogspot.com.es/2013/01/tag-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę masełko w postaci pastylek ;) Ciekawie wygląda, ale chyba nie miałabym cierpliwości do jego stosowania ( podgrzewanie jednak zajmuje trochę czasu ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawą ma postać to masło :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mama maselko od e-nturalne, ale w zwyklej formie nie pastylkach- nie wiedzialam co mam z nim zrobic to moze tez zuzyje na skore:D

    OdpowiedzUsuń
  5. a toCi psikus maselko w tabletkach, powiem szczerze,ze zaskoczylas mnie tym postem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha te guziczki wyglądają kapitalnie ! Ja chyba jestem troszkę za leniwa na takie zabawy w rozpuszczanie...

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam masełko w formie tabletek. Ciekawe rozwiązanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie to smakowicie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam do Ciebie ogromną prośbę :) Mogłabyś napisać do mnie maila na make.life.by.bella.gmail.com lub podać mi swojego? Mam kilka pytań dotyczących Erasmusa i będę Ci niezmiernie wdzięczna za pomoc :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie przetestowałabym to masło, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały czas waham sie czy kupić sobie masło kakaowe, taka forma jest ciekawa ale nie wiem czy często bym go uzywała musząc za każdym razem roztapaić je :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda zachęcająco bardzo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...