.post img {max-width:80% !important}

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Relaksujący krem do pielęgnacji i masażu ciała, Safira



Cechy produktu:
Bardzo zdziwiła mnie konsystencja tego produktu. Nie jest to krem, jak można się spodziewać, ale raczej maść. Zapach jest ziołowy, pachnie trochę jak maść rozgrzewająca. Jednakże jest przyjemny. Do testów dostałam opakowanie zawierające 100 ml produktu. Krem zamknięty jest w plastikowym zakręcanym pojemniku. Design opakowania bardzo średni. Dostępny jest jeszcze w opakowaniu o pojemności 250 ml.





Recenzja:
Krem jest bardzo dobry. Na początku bardzo zaskoczyła mnie jego konsystencja, ale jednak uznałam to za plus, bo trochę wolniej się wchłaniał pozostawiając na skórze delikatny film, zapobiegający utracie wody ze skóry i jej wysychaniu.
Krem stosowałam po wieczornej kąpieli na całe ciało. Bardzo dobrze nawilża skórę i sprawia, że jest ona miękka i gładka. Nadaje się również do stosowania na dłonie i stopy - szybko usuwa podrażnienia i suchość, przynosi ulgę i odświeża.
Olejki eteryczne są bardzo relaksujące i odprężające.
Nie wydaje mi się, żeby krem miał dobry poślizg i nadawał się do masażu. Ma on konsystencję bardzo zwartą i dość ciężko go wsmarować w skórę.
Jest świetny jako maska na stopy. Nałożyłam grubszą warstwę na stopy i włożyłam skarpetki. Stopy były świetnie nawilżone, miękkie, bez śladu suchości i pęknięć na piętach!!
Co do wydajności to zależy do czego go stosujemy. Jeśli na całe ciało to starczy na jakieś 2 tyg., a jeśli jako maseczka na dłonie/stopy/inne suche miejsca to starczy na o wiele dłużej.


Cena:
100 ml/14,90 zł
250 ml/24,90 zł


Ocena:
4/6


Produkt ten dostałam do testowania od firmy Safira.






8 komentarzy:

  1. Ja chyba nie miałam żadnych kosmetyków z SAFIRY.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy produkt, nie słyszałam o nim.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie slyszałam wczesniej o tej firmie, zastanawia mnie ten ziolowy zapach...:)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest nawet dość przyjemny :) Oczywiście jeśli ktoś lubi zioła ;)

      Usuń
  4. Zioła zamówiłam przez doz.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go właśnie używam do masażu i sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz?? Mi jakoś jego konsystencja do masażu nie pasuje ;) Wolę balsamy albo olejki.
      Ale w sumie to fajnie.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...