.post img {max-width:80% !important}

wtorek, 31 lipca 2012

Pościk

Miała być recenzja, ale jest zwykły, pusty pościk. Jakoś nie mam weny do pisania - mam bardzo ograniczony dostęp do internetu co jest bardzo męczące niestety :(


Również przeraziła mnie jakość zdjęć, które robiłam jeszcze przed wakacjami - jakość jest tragiczna!!
Przymierzam się do kupna jakiejś fajnej cyfrówki, z dobrym zoomem i funkcją makro. Muszę poczekać na wypłatę i wtedy poszaleję z aparatem :D


A Wy czym robicie fotki?? Może macie jakiś fajny aparat godny polecenia??

6 komentarzy:

  1. Czekam na zdjęcia wykonane przez nowy aparat :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na Ciebie:)Zaglądaj w miarę możliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zachęcam do zakupu lustrzanki, jakiejś nawet niedrogiej. Zdjęcia w dużo lepszej jakości...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja na aparatach sie nie znam i sama mam w planach zmiane na lepszy aparat ale..... to dopiero plany :)

    Zapraszam do zabawy!!
    Wiecej info http://minmakeuptable.blogspot.se/2012/08/nominacja-do-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem fanką lustrzanki, jeżeli już inwestować w dobry sprzęt to lepiej zapłacić 300 zł więcej, bo to w końcu inwestycja w przyszłość ;) aparatu nie kupuje się co 2 dni ;) zapraszam do obserwowania mojego bloga http://misscandlle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...