.post img {max-width:80% !important}

wtorek, 3 kwietnia 2012

Shopping ZSK

Jakiś czas temu razem z innymi dziewczynami z mojego miasta zrobiłyśmy wspólne zakupy na Zrób Sobie Krem. Jest to sklep internetowy, gdzie kupimy kosmetyki naturalne, a także wiele surowców i półproduktów kosmetycznych, z których same możemy przygotować własny kosmetyk. Ceny są bardzo przystępne, a produkty, dostępne w kilku wariantach wagowych, czytelnie opisane i szczelnie zapakowane.
W związku z tym, że pierwszy raz kupowałam tam produkty trochę się mi tego uzbierało ;)




Na zdjęciach dokładnie widać zakupione produkty :)
Większość kupiłam z myślą o pielęgnacji włosów, ale też mam białą glinkę - mam nadzieję, że będzie lepsza niż zielona ;)

Z tych produktów chcę sobie zrobić Serum do włosów z kreatyną i elastyną, właśnie według przepisu ze Zrób Sobie Krem. Już się nie mogę doczekać :)

A Wy lubicie kosmetyki naturalne?? Często kupujecie półprodukty?

2 komentarze:

  1. No ja jak tylko dostanę wypłatę to od razu pozamawiam sobie parę rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noooo jasne że lubię naturalną pielęgnację. :)) z zsk miałam z podobnych rzeczy do tych które Ty wybrałas: glinkę zieloną i wyciąg z aloesu. Kwas HA to mój osobisty niezbędnik, podobnie jak olejki i hydrolaty. :) Dzięki za miłe słowo, obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...