.post img {max-width:80% !important}

piątek, 13 kwietnia 2012

Czas na gęste rzęsy...

Skuszona pozytywnymi opiniami (tymi niepozytywnymi też) postanowiłam wypróbować ten krem na swoich rzeęsach, które ostatnio okropnie mi wypadają i są już mocno przerzedzone. 
Od dziś będę codziennie używała tego kremu i po miesiącu napiszę jak podziałał na moje rzęsy - mam nadzieję, że będę mogła dołączyć do zadowlonych z niego osób:)


Opis działania kremu:

Skład jak dla mnie jest świetny: same naturalne składniki!!


Jest i fotka moich rzęs, trochę niewyraźna, ale baaaardzo cięzko było mi ją zrobić, bo mam jasne końcówki rzęs ;)




A Wy próbowałyście już tego kremu?? Jakie są Wasze wrażenia? Może przyłączycie się do testowania??

3 komentarze:

  1. jestem bardzo ciekawa opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w trakcie testowania ;) Zaniedługo opublikuję na blogu efekty ;) Powodzenia, obyś miała same pozytywne wrażenia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ma podobny problem i czekam na twoją recenzję produktu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...