.post img {max-width:80% !important}

sobota, 3 marca 2012

Słownik Składników Kosmetycznych

Przy pisaniu poprzedniego posta natknęłam się przypadkiem na Słownik Składników Kosmetycznych, który powstał na stronie wizaz.pl. Pewnie wiele z Was już się na niego natkęło, a jeśli nie to będę bardzo zadowolona jeśli ten post jej pomoże :)
Słownik ma na celu przedstawienie w prosty i przystępny sposób informacji o składnikach kosmetyków. Znajdziemy tam łatwą w obłsudze wyszukiwarkę, jak i listę składników ułożoną alfabetycznie. Haseł na razie jest ok. 1500, ale ciągle ich przybywa i mam nadzieję, że słownik bardzo się rozrośnie.
Osobiście jestem bardzo zadowolona z tego, że ten słownik powsatał i że go znalazłam. Jestem leniuszkiem i niegdy nie chiało mi się zwracać uwagi na to co pisze na etykietach, szukać znaczeń tajemnych składników w Internecie. Dzięki temu słownikowi mam nadzieję, że będę częściej zwracała uwagę na zawartość buteleczek i pojemniczków.
Link do SSK: http://wizaz.pl/chemia/index.php

A Wy co sądzicie o tej inicjatywie?? Znacie już ten słowniczek, czy nie tylko ja się o nim dopiero dowiedziałam? Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...