.post img {max-width:80% !important}

środa, 21 marca 2012

Promocja Amla Gold

Z ostatniej chwili!!
Helfy.pl od kilku dni zamieszczają na swoim fanpag'u Produkt Dnia w znacznie obniżonej cenie. Dziś jest to Olejek do włosów AMLA GOLD 200 ml, który zamiast 25 zł, kosztuje jedyne 19 zł.
Powiem Wam, że mam na niego dużą ochotę, zwłaszcza, że dużo dobrego się naczytałam o tych olejkach.

Zdjęcie z helfy.pl


Link do promocji http://www.helfy.pl/olejek-amla-gold




P.S. Wczoraj pierwszy raz od kilku lat nie rozczesałam włosów po myciu (oprócz grzywki, która inaczej żyła by swoim życiem, ale jej nie suszyłam jak zwykle) i dziś nie miałam problemów z ich rozczesaniem - co było moją największą obawą. Jednak dalej mam pewne obawy dotyczące tego, bo moje włosy są teraz dość puszyste i trochę szorstkie. Również nie mogę zrezygnować z rozczesania i suszenia suszarką grzywki, bo wygląda okropnie. Co do reszty włosów to przez jakiś czas nie będę ich zaraz po myciu i zobaczymy co się stanie :)

1 komentarz:

  1. dokładnie tak:) ceny są w tytułach postów po myślniku:) zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...